Senaste nytt

Gissning när Japan öppnar igen? - ANA First ombokad utan avisering = måste ombokas...

Maja

Medlem
Med tanke på att ANA i princip har slutat släppa bonusplatser i first så hade nog jag offrat en voucher för att få uppleva The Suite.
Gick in och kollade igen, är The Room vi har på denna flygning, jag har The Suite i maj. Så håller tummarna att det är mer normalt i maj! Ska ändå fundera på om vi ska göra något kreativt med denna bokning eller helt enkelt se den som förlorad.
 

Hylve

Medlem
Vouchern har gått ut sedan länge så det försvåra helt klart allting. Ska fundera om det kan vara ett alternativ att lägga på ett ben och offra en ny voucher.

Att vouchern har gått ut har väl ingen betydelse? Det är ju fri avbokning/ombokning av samtliga 2-4-1 bonusresor till asien med avresa innan 31 dec, oavsett giltighet på den använda vouchern.
 

Hylve

Medlem

Från FAQen på sas.se
Capture.JPG
 

Maja

Medlem
Visste att jag läst något sånt, men hann inte Googla samtidigt som jag pratade med kundtjänst i ett annat ärende och passade på att fråga om avbokningsvillkoren för Japan. Fick till svar att inga undantag fanns då de öppnat upp nu.

Avvaktar ett tag till innan jag avbokar om Japan mot all förmodan skulle förenkla processen att komma in i landet inom den närmaste månaden eller så. Inte troligt, men…
 

Maja

Medlem
Jag hade offrat min högra hand med tanke på att de inte släpper bonus längre :)
Hittar inga anslutningar så det matchar med mina flyg för tillfället. :(

Måste hitta något från HND den 1/11, vi landar kl 15:50. Och sedan hemresan som lämnar HND den 8/11 kl 11:30. Har sökt på ICN utan att hitta något.
 

Maja

Medlem

KennethL

Medlem
Hittar inga anslutningar så det matchar med mina flyg för tillfället. :(

Måste hitta något från HND den 1/11, vi landar kl 15:50. Och sedan hemresan som lämnar HND den 8/11 kl 11:30. Har sökt på ICN utan att hitta något.
Kanske finns något till GMP om det är ett alternativ?


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
 
Toppen