Senaste nytt

Gissa flygplatsen!

intuition

Medlem
Vad sägs om den här?
Jag sitter på plats 16A i en B777 och flyger inrikes, om det kan hjälpa (förväntar mig inte att någon vet vart jag är på väg dock ;) Men flygplatsen kan nog kännas igen baserat på vad man ser tänker jag.
16A_B777.jpg
 

mtlmr

Medlem
Hong Kong skulle varit defaultgissningen, men det blir ju hårklyverier för att det ska kunna gå att flyga inrikes.

Därför säger jag Osaka Kansai! Japan Airlines till Tokyo.

Vad sägs om den här?
Jag sitter på plats 16A i en B777 och flyger inrikes, om det kan hjälpa (förväntar mig inte att någon vet vart jag är på väg dock ;) Men flygplatsen kan nog kännas igen baserat på vad man ser tänker jag.
Visa bifogad bild 89870
 

intuition

Medlem
Haneda är rätt! (man kanske kan ta det på jordbävningssäkringen av bron?)

Är det någon som listar ut min rutt också? Det står CX på biljetten och jag har anlänt från HKG.
 
Last edited:

Det tog inte många minuter. Trat, TDX, är korrekt. Denna charmiga lilla flygplats trafikeras endast av Bangkok Airways, som kör ATR72 fram och tillbaka från BKK.

Eftersom det bara landar ett flygplan åt gången och alla ska med samma flyg är hela processen otroligt enkel och snabb. Tror aldrig jag kommit på och av ett flyg (inklusive säkerhetskontrollen och bagageupphämtning) mer smärtfritt.
 
Toppen