Gjorde slut på den under nyårshelgen. Men dumt nog tänkte jag inte på att testa rent.Frisk78 skrev:Prova gärna Hernö Gin Old Tom. (med den vita etiketten) Den är riktigt fin för vad man betalar för.Klicka för att utvidga...
Valley skrev:Gjorde slut på den under nyårshelgen. Men dumt nog tänkte jag inte på att testa rent.Hustrun gillade den som GTKlicka för att utvidga...
Torsi skrev:Någon som har testat puritys gin?Såg att vodka producenten börjat tillverka gin. Hur står den emot stockholms bränneri?Klicka för att utvidga...
Purity Nordic Navy Strength Organic Gin utsågs till världens bästa gin 2020.Torsi skrev:Någon som har testat puritys gin? Såg att vodka producenten börjat tillverka gin. Hur står den emot stockholms bränneri?Klicka för att utvidga...
Hernö Old Tom Gin, utsetts till världens bästa gin för Gin&Tonic!Frisk78 skrev:Jag tycker den är jättefin att göra GT på.Klicka för att utvidga...
Torsi skrev:Någon som har testat puritys gin? Såg att vodka producenten börjat tillverka gin. Hur står den emot stockholms bränneri?Klicka för att utvidga...
LPC123 skrev:Vet inte om jag är sist eller först på bollen nu. Men min fru hittade en rolig app för Gin älskare som heter Ginventory. Kul app som tipsar om massor av olika Gin sorter och vilken Tonic dom passar ihop med.Klicka för att utvidga...
Plus skrev:Någon som har provat Åre bränneri’s gin?Åre Bränneri Local's Edition Scandinavian Gin | SystembolagetEftersom det inte blir någon skidresa i år, tänkte jag om inte jag kan komma till Åre så får Åre komma till mig.Funderar mest på om det är värt beställningen.Klicka för att utvidga...
Mycket bra gin. Skall testa den i morgon som en Negroni med AnticaGOTBound skrev:Visa bifogad bild 116808Ja, okej den vänstra kommer blandas med tonic ocksåKlicka för att utvidga...