Brandten
Medlem
Dessa där såg riktigt fina ut! Ska testa lite ovanliga Gin nästa gång.Någon som jämfört Bergslagens Oak Gin med Stockholm Oak Gin
![]()
![]()
Dessa där såg riktigt fina ut! Ska testa lite ovanliga Gin nästa gång.Någon som jämfört Bergslagens Oak Gin med Stockholm Oak Gin
![]()
![]()
Den är perfekt.Dagens Conrad Rangali - Sipsmith, Fever Tree, oliver, timjan, rosmarin.
Visa bifogad bild 74642
Min favorit so far.
Dagens Conrad Rangali #2 - Beefeater, Fever Tree, rosmarin, kanel, lite sirap (?).
Visa bifogad bild 74644
Ingen anledning till avundsjuka, vi har varken köttbullar eller Jansson... Men jag är själv smått imponerad av alla fina varianter/konstverk de har här på GT-frontenJa världen är inte rättvis och det är inget nytt. Jante eller inte men jag är väldigt avundsjuk där du sitter med dessa delikata drinkar. Visserligen har jag gjort min egen med Henderson Gin och rabarbertonic från vår lokala tillverkare. Vi har visserligen solsken men runt noll grader och ner till -6 om natten. Det är banne mej inte kul när vi går in i April. Ha en trevlig påsk, nu blir det fortsättning på påsken med heminlagd sill samt Jansson med köttbullar och en eller två OP.