Senaste nytt

Gin & Tonic-tråden

Sugen på en GT i regnet, men också sugen på att dricka den ur ballong glas (såsom Bombay Sapphire t.ex. rekommenderar i sin reklam just nu) men titt i butikerna i centrum utan framgång. Har någon tips om vart man hittar denna glastyp som inte verkar vara populär i vårt land. Utlovar bild i tråden om jag får tag i lämpligt glas!

I Sverige? här t.ex
Speakeasy Gin & Tonic 58 cl - Barkonsult

Annars finns det ju ständigt erbjudanden "köp en flaska gin få ett ballongglas på köpet"

Tack Homer, det är tur att det är någon här som håller koll...

Nu vart jag sugen på en GT, har tyvärr fortfarande bara vanlig tonic men den ska få möta en Botanist i glaset om en liten stund.

Fick denna inbjudan på mailet idag, inte en aning om vad de har fått mitt namn ifrån, någon som är sugen på att åka till London den 13-14 augusti
Länk till anmälan
Sipsmith Gin Cocktail Masterclass, 13th August — Davy's Wine Merchants
OM detta strider mot några kommersiella regler så får någon ta bort det. Anmäler mig själv.

spacer.gif

spacer.gif

Dear Mr 011430121

We are delighted to announce that Sipsmith's Summer Cup is now available throughout Davy’s. Rivalling the better known summer refresher, Sipsmith’s Summer Cup combines their London Dry Gin with a unique blend of summery ingredients served over ice with a delicate splash of lemonade. Davy’s are proud to offer this truly unique, artisan product. For an authentic taste of summer, please click here for our full list of bars.* Fancy a taster?
Book your tickets to our Sipsmith tasting held at the all new Bottlescrue 6.30pm 13th August. Limited places available. We look forward to welcoming you soon, Kind regards, Kendal Moran Davy's Central Reservations

spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif

spacer.gif

Buy Sipsmith Gin Online

separator--golden.png

spacer.gif

Sipsmith Gin Cocktail Masterclass

separator--golden.png

spacer.gif

Davy’s Al Fresco Dining Spaces