Golfkillen
Medlem
Du kör 1 till 1, är det då för utspädningseffekten du vill ha isen? Varför annars så få bitar?Skulle gå för 1-1 blandning med F T Org. Tonic.
Citronklyfta ur vilken man kan pressa ur en 5-6 droppar.
1 - max 2 isbitar
Du kör 1 till 1, är det då för utspädningseffekten du vill ha isen? Varför annars så få bitar?Skulle gå för 1-1 blandning med F T Org. Tonic.
Citronklyfta ur vilken man kan pressa ur en 5-6 droppar.
1 - max 2 isbitar
Man har ju stora isbitar i en GT. Jag köpte bollar man kan frysa in stor runda isbitar med.Du kör 1 till 1, är det då för utspädningseffekten du vill ha isen? Varför annars så få bitar?
Varifrån köpte dina runda isformar?Man har ju stora isbitar i en GT. Jag köpte bollar man kan frysa in stor runda isbitar med.
Tack. Gör dem jobbet?Var någon sida på nätet, kommer inte ihåg vilken men man fick eurobonuspoäng, kan det varit blue box?
Visa bifogad bild 77602
Visa bifogad bild 77603
Bara testat en gång och tyckte det fungerade, tog lite tid att få ur den ur bollen och ca halva var kvar när jag druckit upp, det berodde nog mest på långsamt drickande.Tack. Gör dem jobbet?
Ja, man ska inte fylla de fullt och man trycker i en plastflärp i hålet. Mina öppnade sig någon millimeter pga vattnet som expanderar när det blir is. Inget som hamnat utanför dock i och med att man lämnat lite utrymme i toppen vid fyllning.Håller de rejält tätt? Jag köpte några silikonformar med 4x klot i varje men de är svåra att få helt täta och de är öppna i toppen vilket gör att det gärna blir spill lite här och var.