Ah, då var vi på samma. Ser ut som det var cocktail-session 19.20 som du var på. Att jag inte tänkte på att fråga om det vat fler BC där.Det blev några flaskor svensk gin igår samt provsmakning av cocktails.
Visa bifogad bild 76285
Visa bifogad bild 76286
Du har slagit huvudet på spiken. Jag gillade sloe sour bäst, den andra. Lite kul att vi hamnade på samma provning utan att veta om det världen är inte alltid jättestor. Hade tagit av alla bc taggar från väskan så jag körde helt incognito igårAh, då var vi på samma. Ser ut som det var cocktail-session 19.20 som du var på. Att jag inte tänkte på att fråga om det vat fler BC där.
Vad tyckte du om cocktailsen? Den sista var lite väl bitsk kan jag själv tycka .
Haha, balkongpaket. Nice! When in Rome...Visa bifogad bild 76382
Ginen emot alla principer. Ok tonic. Men detta, en dubbelkortlek och 4 påsar nötter ingick i ”balkongpaketet” på ving/thomas cook till Mallis från Sturup.
I wish, bilder på ett Thomas Cook plan...Haha, balkongpaket. Nice! When in Rome...Var det enbärsmotiv på kortleken?
Flygplansmotiv är väl iofs en viss grad av ok kompromiss...I wish, bilder på ett Thomas Cook plan...
ja det gäller ju att gå all in, annars stör man sig bara på andra. Haha.