Fentiman och Botanist är en av mina absoluta favoriterFF#1: Provade även eko bryggeriets rabarber ikväll, lite festligare och uppskattades av sambongranskott ska testas nästa gång
Fentiman och Botanist är en av mina absoluta favoriterFF#1: Provade även eko bryggeriets rabarber ikväll, lite festligare och uppskattades av sambongranskott ska testas nästa gång
FF#1: Provade även eko bryggeriets rabarber ikväll, lite festligare och uppskattades av sambongranskott ska testas nästa gång
Fentiman och Botanist är en av mina absoluta favoriter
Är på plats. Får jag tid så kommer en kort rapport av ginutbudet. Åtminstone några bilder.Nå, vem är på plats och rapporterar?
Gin och tonic i fokus på öl- och whiskeymässan i Malmö | Kvällsposten
Testat Fentimans senaste "Connoisseurs Tonic Water"
nä, den där skulle jag gärna prova
![]()
Fentiman's Tonic Water range, review and pairing suggestions
Blev mycket positivt överraskad av den! Med lite tur kanske Ekobryggeriets tonic serveras av SAS i framtiden..Rabarbern är riktigt bra, inget annat jox behövs i glaset förutom is och en god gin. Man får ju gynna det som är lokalproducerat i bygden.
Oj, då har jag syndat!Hernö levererar så klart. Cask strength gin lagrad på fat av en har rejält tryck. Sagolikt god om man gillar enträ, som ju är ett väldigt kraftigt doftande träslag. Blandas inte med tonic utan dricks ren.
Oj, då har jag syndat!Får köra rent nästa gång, men kommer nog testa även med Ekobryggeriets granskotts-tonic, en-trä+granskott=succé?