Senaste nytt

Genväg till status HHonors?

JSQ

Medlem
Matchade mitt CCG till HHG, hade ingen aning om att man kunde gå den vägen du gick. Ska prova att matcha CCG mot BWD och sen matcha det HHD och se om det går för mig också även efter att jag statusmatchat mig till HHG. :)

Skrev ett mail i onsdags och fick som vanligt snabb respons, dom ville ha ytterligare screenshots än det jag skickade in så svarade med det då i onsdags sen har jag inte hört ett ljud. Konstigt tycker jag då jag alltid fått grymt snabba svar från Hiltons kundservice oavsett vad det gäller men vi får se vad dom säger när jag får svar :)
 

MegaFlyer

Medlem
Han fick HH guld. Skickade ett iPhone foto på alla korten. Korten låg brevid varandra på ett bort närmde fotades.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

RickardG

Medlem
Skrev ett mail i onsdags och fick som vanligt snabb respons, dom ville ha ytterligare screenshots än det jag skickade in så svarade med det då i onsdags sen har jag inte hört ett ljud. Konstigt tycker jag då jag alltid fått grymt snabba svar från Hiltons kundservice oavsett vad det gäller men vi får se vad dom säger när jag får svar :)
Jag är också intresserad av vilka extra screenshots de ville ha. Jag är på G att skicka in en förfrågan snart och funderar på bästa upplägget.
 

gunry

Medlem
Jag blev matchad från Accor Guld till HHG förra veckan. Skickade screenshot på mitt Hilton-konto, Accor summary och statement. Skickade även en bild på mitt fysiska Accor-kort. Tog 5 minuter att bli matchad.
 

JSQ

Medlem
Skrev ett mail i onsdags och fick som vanligt snabb respons, dom ville ha ytterligare screenshots än det jag skickade in så svarade med det då i onsdags sen har jag inte hört ett ljud. Konstigt tycker jag då jag alltid fått grymt snabba svar från Hiltons kundservice oavsett vad det gäller men vi får se vad dom säger när jag får svar :)

Förväntar mig inget positivt svar på det här då jag inte hört ett ord sedan i onsdags.
 
Toppen