Har det blivit tokigt, eller finns det någon koppling som jag missat till att de visar ett AMEX kort att ge bort istället för Eurobonus Guld kort? Se bifogad bild.
Har det blivit tokigt, eller finns det någon koppling som jag missat till att de visar ett AMEX kort att ge bort istället för Eurobonus Guld kort? Se bifogad bild.
Ny diamondförmån på g?Bara fel bild, blir ett vanligt EB guld till mottagaren. Hade ju varit trevligare om man kunnat ge bort ett Amex Platinum 1 år kostnadsfritt men så kul var det inte. Gav bort igår.
HELLO FREQUENT TRAVELER!
This page is launching soon.
Stay tuned and check back on January 1st.
See you soon!
Kan du se redan nu att det bara är för innevarande år? När jag har gett bort har de bara sett innevarande år och sen när det blivit nytt år har det gällt även det året. Så det har inte stått två år direkt på deras kort osv.Gav just bort ett guldkort, ungefär med samma timing mht kvalificeringsår för mottagaren som alla tidigare gånger. Dock gavs bara innevarande år som uppgradering. Tidigare har jag lyckats få nästan 2år (resterande av innevarande plus nästa), som diskuterats fram å tillbaka tidigare.
Någon som nyligen gett bort ett guldkort och upplevt en förändring? Eller har jag bara haft flyt tidigare/otur denna gång?
Touche! Så är det förhoppningsvis. Lite ringrostig efter the cerveza sickness och dess följder... Håller tummarna.Kan du se redan nu att det bara är för innevarande år? När jag har gett bort har de bara sett innevarande år och sen när det blivit nytt år har det gällt även det året. Så det har inte stått två år direkt på deras kort osv.
Hoppas att det fortfarande är så för deras skull.Touche! Så är det förhoppningsvis. Lite ringrostig efter the cerveza sickness och dess följder... Håller tummarna.