Agö
Medlem
Sannolikt för att du skrivit för få inlägg på forumet.Hvor? jeg finner ingen Marknadsplatsen
Sannolikt för att du skrivit för få inlägg på forumet.Hvor? jeg finner ingen Marknadsplatsen
Man ska ha varit medlem i någon månad samt minst 50 inlägg för att komma åt marknadsplatsen.Hvor? jeg finner ingen Marknadsplatsen
Jag gjorde det unde förra året. Gav bort ett EBS och sen när jag kom över på EBD gav jag bort ett EBG Och efter att ha gått förbi min intjäningsperiod i februari fick jag ge bort ytterligare ett EBG. Behövde inte maila kundtjänst
Ja, så har det fungerat för mig. Ett per period.Jag kommer troligen att bli EBD några veckor innan min intjäningsperiod slår över. Säger du att jag kan ge bort ett kort inom perioden och ett efter att den nya perioden börjar den 1:e oktober?
Ja, så har det fungerat för mig. Ett per period.
StämmerSå då kan man dela ut tre guldkort genom att uppnå diamant en gång? De två som nämnts och sedan ett tredje under "Grace period"?
Stämmer
...men i övrigt ger det i dagsläget inte så mycket...Väldigt generöst. Optimerat så ger det 7,5 EGB-år (3*(12+11+3) månader + egen mjuklandning). Värdet av EBD är ju då ganska stort.
...men i övrigt ger det i dagsläget inte så mycket...