Ge bort guldkort som Eurobonus Diamond

Buffy skrev:Märkligt, på mitt fysiska står det giltigt till 16-12 och i appen stod ingenting, men nu står det 17-12 i appen.Klicka för att utvidga...
Jag kollade nu för skoj skull vad jag hade för giltighetstid i appen, men jag hittar inte vart det står. Vart hittar du det?

Buffy skrev:På bilden av guldkortet, (när man trycker på Eurobonus)Klicka för att utvidga...
Hm, jag har inget där. Står bara namn och Eurobonusnummer, att jag är EBD, och Star alliance guldlogga, samt en sas-logga uppe i högra hörnet...

Buffy skrev:Jag har inte heller haft det tidigareStår expiry date och 17-12 till höger om EB-numret.Klicka för att utvidga...
Ok, inget hos mig än så länge. Appen uppdaterad till sista versionen. Vad har du för kvalificeringsperiod? Tom 2017-09?

Buffy skrev:Jag har också ios, men det kanske handlar om att jag har ny period?Klicka för att utvidga...

Har också iOS men kan inte se utgångsdatum i varken iPhone- eller iPad-appen. Kan du möjligtvis dela en (anonymiserad) skärmdump på hur det ser ut för dig? Vore sannerligen trevligt om de äntligen lagt till denna tillsynes okomplicerade information...

image-jpg.58057

SAS IT går som vanligt från oklarhet till oklarhet.

Jag fick mitt kort 2 dagar in på periodens början 2015 och som jag skrev tidigare står det 16-12 på det fysiska kortet, så 12 mån + grace.

De kanske har ändrat sig efter alla som ringt och frågat på sistone. Någon mer som fått 12+grace som tittat i appen nyligen?

Min app mår inte heller så bra. Står GULD 50% av gångerna jag kör appen, och DIAMANT andra 50%. Verkar vara helt random vad som dyker upp.

gjohansson skrev:Var inte den bakgrunden i nån tidigare version av appen?!Klicka för att utvidga...
Där har vi det! Nu slog det mig att jag använder ju imin gamla iPhone 5 nu då 6an inte lirar som den ska. Appen är 1.13.2.

Kollade i iPhone 6 och där finns inte expiry date.

Buffy skrev:Där har vi det! Nu slog det mig att jag använder ju imin gamla iPhone 5 nu då 6an inte lirar som den ska. Appen är 1.13.2.Kollade i iPhone 6 och där finns inte expiry date.Klicka för att utvidga...
1. Bra vi "löste" det

2. Undrar om programmeraren fått sparken

3. Vet inte vad jag tycker om att jag minns bakgrunden på nån tidigare version

Back