Om jag kommer ihåg rätt kan du dock inte ge guld till någon som redan har det så ni vetNu är det snart dags att ge bort guldkort igen och min första mottagare har snart förlorat sin status och vill ha påfyllning. Är det någon som har lyckats ge bort guld till samma person två gånger? Borde ju funka, men man vet aldrig med SAS IT...
Precis, det gäller alltså även under grace period.Om jag kommer ihåg rätt kan du dock inte ge guld till någon som redan har det så ni vet
Vad säger erfarenheten av att ge bort ett Silver som EBG och sedan ge bort ett Guld när man trillar över till EBD? Går det?
Vet att det har strulat för en del här, men har någon blivit nekad att ge bort guldkortet?
Någonstans man kan läsa om dessa lyckade försök?Det går inte automatiskt (har provat). Har rapporterats gå om du kontaktar kundtjänst (har inte provat själv).
Någonstans man kan läsa om dessa lyckade försök?
Vad säger erfarenheten av att ge bort ett Silver som EBG och sedan ge bort ett Guld när man trillar över till EBD? Går det?
Vet att det har strulat för en del här, men har någon blivit nekad att ge bort guldkortet?
Det går inte automatiskt (har provat). Har rapporterats gå om du kontaktar kundtjänst (har inte provat själv).
Någonstans man kan läsa om dessa lyckade försök?
Jag gjorde det unde förra året. Gav bort ett EBS och sen när jag kom över på EBD gav jag bort ett EBG Och efter att ha gått förbi min intjäningsperiod i februari fick jag ge bort ytterligare ett EBG. Behövde inte maila kundtjänst
Det finns en forumsdel där köp & sälj finnes, där kan man annonsera och där säljs även EBG hyfsat ofta. Men dit kommer inte nya medlemmar in, så du lär få leverera lite mer inlägg innan du kan köpa & sälja. (någon kan säkert berätta antal inlägg som krävs)