Jag skulle inte under några som helst omständigheter ta emot kortet sista månaden på mitt kvalår och tro att sas bjuder på detta och det egentligen börjar räkna när nya året börjar. Det kommer med största sannolikhet sluta i tårar.Ah, där kom den saknade pusselbiten, tack för det.
Och vänta så länge går tyvärr inte, så det får bli nu, så får jag hoppas intjänandet kan ta lite fart med lite bonusintjäning.
Det SAS menar är att man får innevarande period (från nu till årsskiftet) plus nästa period, och sedan 3 månader grace.Jag skulle inte under några som helst omständigheter ta emot kortet sista månaden på mitt kvalår och tro att sas bjuder på detta och det egentligen börjar räkna när nya året börjar. Det kommer med största sannolikhet sluta i tårar.
För mig så är det 1:a jan som gäller för att få ut maximalt alltså som varit
Kvalificeringsperiod:01 jan 2016 - 31 dec 2016
Jag pratade med supporten idag. Hon jag pratade med sa att eb-perioden inte spelade någon roll utan kortet räcker ett år + 3 mån dvs 15 månader. Tyckte det lät konstigt så jag frågade om hon var säker och det sa hon att hon var. Konstigt att dom ger olika svar...