Senaste nytt

Galenskaperna vet inga gränser. Smoothie inte (längre?) gratis i SAS Plus på långlinjer

Glas, personalkostnad, disk, kyla... (och förut olika moms).

Jag ifrågasatte egentligen inte påslaget, utan det var mer en betraktelse. Och dessutom så går Coop säkert en vinst även när det kostar 10 kr. Så den faktiska kostanden är nog lägre, och då en högre vinst också. Slutligen så finns ju redan kabinbesättningen där så personalkostanden går ju inte att jämföra med en köttbit. Men det är ju ett bra sätt att finansiera en utgift som ändå finns där.

Ja dom borde tjäna på att bli av med dom innan utdestinationen så att lastvikten är lägre på hemvägen. Vad är bränslekostnaden för säg 100g mellan Arlanda och Köpenhamn? :)

Efter att ha läst den här långs tråden var jag tvungen att pröva! Fick 2 smoothies utan problem i Plus för några dagar sen - med plastglas! Smakade riktigt bra. Bloody Mary serverades i riktigt glas från bricka.

Får se hur det blir på returen :)

Efter att ha läst den här långs tråden var jag tvungen att pröva! Fick 2 smoothies utan problem i Plus för några dagar sen - med plastglas! Smakade riktigt bra. Bloody Mary serverades i riktigt glas från bricka.

Får se hur det blir på returen :)
Är det på flyget inom Europa eller på en långlinje?

Toppen