Senaste nytt

Galenskaperna vet inga gränser. Smoothie inte (längre?) gratis i SAS Plus på långlinjer

Varför "beat around the bush?" Om möjligheten finns att ställa frågan till ledande befattningshavare under eventet så borde den möjligheten tas. Det verkar ju uppenbarligen vara någon form av kommunikationsproblematik mellan avdelningarna, och som resulterar i dessa bedrövliga beslut - kaffet, men inte vatten, är ju det andra stående praktexemplet. Löjeväckande. Om ingen påtalar detta och opponerar sig kommer heller inga förbättringar.

Det är absolut inget dumt forum att ta upp "tillkortakommanden" på Meet&Greet. Jag har ofta resonerat med företrädarna för SAS olika avdelningar om vad det är som gör resan trivsam och enkel. Mycket som har tagits bort har kommit tillbaka då man har upplevt att kunderna inte accepterar förändringarna utan att det snarare blir "bad-will". Så, ladda med synpunkter men var konstruktiva. Man får bäst gehör för konstruktiv kritik om man samtidigt kommer med ett antal alternativ till lösning samt hur dessa skulle upplevas

Det är absolut inget dumt forum att ta upp "tillkortakommanden" på Meet&Greet. Jag har ofta resonerat med företrädarna för SAS olika avdelningar om vad det är som gör resan trivsam och enkel. Mycket som har tagits bort har kommit tillbaka då man har upplevt att kunderna inte accepterar förändringarna utan att det snarare blir "bad-will". Så, ladda med synpunkter men var konstruktiva. Man får bäst gehör för konstruktiv kritik om man samtidigt kommer med ett antal alternativ till lösning samt hur dessa skulle upplevas

You're on a roll of pure logic and wonderful comments denne morgenen Mr.Nystrom - takk! :) Veldig fornuftige forslag både her og i andre tråder, godt å lese.

Jag flög av olika anledningar PVG-CPH i Plus igår och jag kan bara sammanfatta det hela med min dotters mustighet - SAS Suger Fett.
Diamantsupporten kommer att få ett rejält långt brev, tyvärr mestadels innehållande invektiv för det finns liksom ingen ork kvar att vara konstruktiv.

Toppen