Senaste nytt

Göteborg-Los Angeles 11 februari - 19 februari 2022 - SAS Plus alt. Business inom Star Alliance

Senator

Moderator
@Senator Gjorde en rejäl tankevurpa där. :oops::D

Det som ändå talar emot Air Canada-varianten är att planet går kl 7:00 från LAX. Vet inte om jag tycker det är värt 75min i en lounge. :eek:

Kvar på min lista nu är UA och antingen Boeing 777-300ER vs. Boeing 777-200. Är det någon märkbar skillnad? Är väl nya Pomaris enligt seatmapen vad jag kan utläsa. Eller är jag helt snurrig nu efter att ha läst alla förslag här?

Det tycker jag. B777-300ER känns mycket bättre att åka med, stabilare, tystare. Det är ett nyare flygplan. B777-300ER är nästan lika bra som B747.

Jag har inte åkt en uppdaterat B772 men deras B77W har jag åkt två gånger och den är väldigt trevlig. Dock hade jag fokuserat på tidtabellen om valet stod mellan dessa två. Kan tycka avgångstid 13:50 som UA58 har är rätt så jobbig om jag är acklimatiserat till PST/PDT tidszon. Jag fokuserar på sömn över mat. Min senaste hemresa från USA var dock med just denna men då var jag borta totalt 100t dörr-till-dörr så det gick ganska bra.
 
Toppen