011430121
Medlem
Jag skall inte lägga mig i ett typiskt äktenskapsgräl, men detta var det (på svenska) roligaste jag har läst på BC!Det var da voldsomt På 17 mai også
Jag skall inte lägga mig i ett typiskt äktenskapsgräl, men detta var det (på svenska) roligaste jag har läst på BC!Det var da voldsomt På 17 mai også
Besvara istället sakfrågorna. Vad gör dina observationer mer nyanserade än (mångfaldigt fler) andras ifråga om vatten, linjen Visby-Arlanda, prioboarding, etc.? Om du på ett sakligt sätt kan förklara det för mig vore jag tacksam.Hyggelig stemning her i dag (ironi). At voksne menn kan drive slik heksejakt bare for at de skal ha rett og/eller poengtere sin egen ufeilbarlighet og fortreffelighet er i grunnen litt kvalmende. Over og ut, nyt deres pidestall![]()
Hyggelig stemning her i dag (ironi). At voksne menn kan drive slik heksejakt bare for at de skal ha rett og/eller poengtere sin egen ufeilbarlighet og fortreffelighet er i grunnen litt kvalmende. Over og ut, nyt deres pidestall![]()
Du förtjänar Pandion!/popcorn
I övrigt vill jag bara korrigera en felaktighet, jag flyger ca 200 tur och retur flighter per årmen SAS började flyga mars 2014 innan det flög jag annat
Jeg beklager! Jeg estimerede (ud fra dine oplysninger i en anden tråd om at du "kun" nåede 3x EBD) og valgte, for min egen troværdigheds skyld, at sætte estimatet lavt./popcorn
I övrigt vill jag bara korrigera en felaktighet, jag flyger ca 200 tur och retur flighter per årmen SAS började flyga mars 2014 innan det flög jag annat
Ingen fara, det var med viss poäng jag korrigerade ditt fullständigt i övrigt korrekta inläggJeg beklager! Jeg estimerede (ud fra dine oplysninger i en anden tråd om at du "kun" nåede 3x EBD) og valgte, for min egen troværdigheds skyld, at sætte estimatet lavt.