Senaste nytt

Göra höna av en fjäder…

Hyggelig stemning her i dag (ironi). At voksne menn kan drive slik heksejakt bare for at de skal ha rett og/eller poengtere sin egen ufeilbarlighet og fortreffelighet er i grunnen litt kvalmende. Over og ut, nyt deres pidestall :)

Hyggelig stemning her i dag (ironi). At voksne menn kan drive slik heksejakt bare for at de skal ha rett og/eller poengtere sin egen ufeilbarlighet og fortreffelighet er i grunnen litt kvalmende. Over og ut, nyt deres pidestall :)
Besvara istället sakfrågorna. Vad gör dina observationer mer nyanserade än (mångfaldigt fler) andras ifråga om vatten, linjen Visby-Arlanda, prioboarding, etc.? Om du på ett sakligt sätt kan förklara det för mig vore jag tacksam.

Trist att många av oss har nära till förolämpningar, men det har väl med rubriken att göra också "att göra en höna av en fjäder" här gör vi snarare "Mellanöstern debatt om politik av flygbolagsdiskussion". Kan förstå att många av de nya medlemmarna inte vågar fråga när man behöver se sådan dyster läsning. Vi har ett kollektivt ansvar att göra sajten till en trevlig plats, så svårt är det inte. Skärpning!

Last edited:

Bästa Aurora, det handlar inte om hetsjakt ... det handlar om att du inte ser objektivt på saker och ting när det gäller SAS - vilka många tycker är fel!

Helt ok att gilla SAS men samtidigt måste man ju kunna förstå andras kritik av bolaget och inte bara stötta i från sig det som nonsens .... då tappar man trovärdighet!

Det känns ju lite som en conflict of interest när en viss medlem på forumet i många diskussioner försöker representera flygbolagens intressen snarare än konsumenternas. Det bidrar knappast till några bra diskussioner på forumet.

/popcorn

I övrigt vill jag bara korrigera en felaktighet, jag flyger ca 200 tur och retur flighter per år ;) men SAS började flyga mars 2014 innan det flög jag annat
Jeg beklager! Jeg estimerede (ud fra dine oplysninger i en anden tråd om at du "kun" nåede 3x EBD) og valgte, for min egen troværdigheds skyld, at sætte estimatet lavt.

Toppen