Vaf.... Jaja, SAS är ju konsekvent inkonsekventa.... Bara att gratulera i tombolan!Kom fram efter 90 minuter och fick suverän service.
Osäkert om det kommer gå via webben, men det står explicit "you are allowed to rebook without a fee". Det tolkar jag som att det antigen kommer att gå på webben, alternativt kommer man vara tvungen att göra det per telefon och då kommer det vara gratis.
Jag bad killen jag pratade med om att ta det vidare internt, eftersom hans kollega sagt att det skulle vara OK och att andra fått igenom sina bokningar. Han svarade bara "vi tar inte emot feedback här".Påtalade för agenten jag pratade med att folk blivit nekade och han kunde inte förstå varför. Han skulle ta det vidare, inte för att det gör den som blivit nekad gladare...
Fick utan problem boka två resor.
Ringde upp nu o sitter o njuter (not) av den djävla musikenTack för info!
Köar också för att komma fram via telefonen, men går det inte inom kort så får det bli en vanlig SAS-bokning via webben under kvällen..
Vad hade du tänkt boka om du kommer fram?Ringde upp nu o sitter o njuter (not) av den djävla musiken![]()
Vi är ju inte kloka nån av oss här på sajten, så jag är bara ute efter att till varje pris göra åt 1-2 vouchers så långt som möjligt i bus/first. En variant är Hawaii, eller LAX, alt Tokyo el Singapore. Bara det är interkontinentalt.Vad hade du tänkt boka om du kommer fram?