mha321
Medlem
Kl 17. Frågan är dock vad som händer med de av oss som fortfarande står i kö då. Vi vet om ett par minuter!1 time och 15 minutter här- när stänger dom för gold ?
Kl 17. Frågan är dock vad som händer med de av oss som fortfarande står i kö då. Vi vet om ett par minuter!1 time och 15 minutter här- när stänger dom för gold ?
Samma här. So far so good.Verkar ju gå bra.. är kvar i kön i alla fall.
Har det inte varit lite allmänt svajigt med Thai på sistone, framförallt långt fram i tiden? Har inte hållit noggran koll men tycker mig läst om det någonstans här på bc...Hon hittade platser med Thai till alla möjliga destinationer men kunde inte boka då allt hamnar i något väntläge sa hon.
Jo längre fram än 3 mnd var riktigt svajigt sa hon. Ringde upp igen när det bröts (med 2 samtal) så om det bryts igen är jag iallafall kvar i kön.Samma här. So far so good.
Har det inte varit lite allmänt svajigt med Thai på sistone, framförallt långt fram i tiden? Har inte hållit noggran koll men tycker mig läst om det någonstans här på bc...
hahaha fy fan vilken antiklimax. Kom fram nu.... men några helt störda elektroniska telefontoner började härja i luren, sen bröts båda samtalen. Så nu är man ju helrökt med båda vouchers.Jo längre fram än 3 mnd var riktigt svajigt sa hon. Ringde upp igen när det bröts (med 2 samtal) så om det bryts igen är jag iallafall kvar i kön.![]()
19 är det väl?Kl 17. Frågan är dock vad som händer med de av oss som fortfarande står i kö då. Vi vet om ett par minuter!
Hmm. Enligt den borde det onekligen vara det. Jag frågade när jag var i kontakt med dem tidigare under dagen och fick då svaret 17, men det kan ju vara att just det teamet gick vid 17 och att någon annan tar över 17-19...19 är det väl?