Senaste nytt

Går inte att boka Star Alliance på SAS.se?

Verkar ju gå bra.. är kvar i kön i alla fall.
Hon hittade platser med Thai till alla möjliga destinationer men kunde inte boka då allt hamnar i något väntläge sa hon.

Konstigt att dom inte ringer tillbaka till mitt mobilnummer som ligger i profilen jag antar att dom kikar på under hela processen.... när det bryts. :/

Verkar ju gå bra.. är kvar i kön i alla fall.
Samma här. So far so good.
Hon hittade platser med Thai till alla möjliga destinationer men kunde inte boka då allt hamnar i något väntläge sa hon.
Har det inte varit lite allmänt svajigt med Thai på sistone, framförallt långt fram i tiden? Har inte hållit noggran koll men tycker mig läst om det någonstans här på bc...

Samma här. So far so good.

Har det inte varit lite allmänt svajigt med Thai på sistone, framförallt långt fram i tiden? Har inte hållit noggran koll men tycker mig läst om det någonstans här på bc...
Jo längre fram än 3 mnd var riktigt svajigt sa hon. Ringde upp igen när det bröts (med 2 samtal) så om det bryts igen är jag iallafall kvar i kön. :)

Jo längre fram än 3 mnd var riktigt svajigt sa hon. Ringde upp igen när det bröts (med 2 samtal) så om det bryts igen är jag iallafall kvar i kön. :)
hahaha fy fan vilken antiklimax. Kom fram nu.... men några helt störda elektroniska telefontoner började härja i luren, sen bröts båda samtalen. Så nu är man ju helrökt med båda vouchers.

Tack och godnatt.

Attachments

• 562FE183-C30B-45D0-952C-132067CBAA31.png
    562FE183-C30B-45D0-952C-132067CBAA31.png
    111,1 KB · Visningar: 148
Hur går det för er? Klantigt att jag sitter sista minuten och försöker komma fram när man haft hela året på sig. Menmen....

Kanske en välkänd chatbokningstjänst kan lösa biffen eller baseras deras tjänster också på att de får kontakt mellan 08-17?

Toppen