Remington Steele
Medlem
Kommer inte in längre, är väl aktivt till 23.59?
Fungerade för mig precis. Blev en Plus Pro Bio till Paris i december.Kommer inte in längre, är väl aktivt till 23.59?
En potentiell MR för under 10k i plus får väl anses som helt ok i dessa tider? Visst dollarn är dyr men för den med guldbyxor hade det kanske blivit ett köp?Visa bifogad bild 146373
Vilka datum och hur långt i förväg har du hittat ToR resor i plus till SFO och LAX? Har suttit och kikat på diverse olika datum men har ej hittills hittat några datum där priserna i plus legat under 8K.Jag köpte flera biljetter till USAs västkust för ca 1 månad sedan och betalade då strax under 8.000 SEK för resor både till SFO och LAX. Har redan köpt vinterns/vårens resor men kollade ändå och upptäckte att det var klart dyrare på F&F på alla mina datum.
Det har varit likadana eller till och med bättre priser på "vanliga" kampanjer riktade till alla än på senaste F&F. Verkar mest som att F&F har Go Light-priser men att man får ta med bagage. På Plus har jag inte sett några stora avvikelser mot liggande bokningar.
Köpte vid månadsskiftet augusti/september. Det var publik kampanj då men det är det ju varje månad. Köpte resor mellan november och mars till både SFO och LAX.Vilka datum och hur långt i förväg har du hittat ToR resor i plus till SFO och LAX? Har suttit och kikat på diverse olika datum men har ej hittills hittat några datum där priserna i plus legat under 8K.