palmen
Moderator
Skillnad på publika forum och privata konton på sociala medier. Anställda får sprida till sina "vänner" men publika forum får inte sprida till allmänheten.Förstår det, men fattar inte varför när det är ok'at från bolaget själva.
Skillnad på publika forum och privata konton på sociala medier. Anställda får sprida till sina "vänner" men publika forum får inte sprida till allmänheten.Förstår det, men fattar inte varför när det är ok'at från bolaget själva.
Var kan man hitta dessa regler? Eller menar du att det är något som SAS har uttalat och som BC väljer att följa, för jag hittar inget på https://www.businessclass.com/forum/forumregler/ och i andra sammanhang delas ju rabattkoder till allt möjligt.Skillnad på publika forum och privata konton på sociala medier. Anställda får sprida till sina "vänner" men publika forum får inte sprida till allmänheten.
Ja, det är så som sas kommunicerat det tidigare.Var kan man hitta dessa regler? Eller menar du att det är något som SAS har uttalat och som BC väljer att följa, för jag hittar inget på https://www.businessclass.com/forum/forumregler/ och i andra sammanhang delas ju rabattkoder till allt möjligt.
Obs, inget klagomål utan jag vill mest förstå vad som gäller.
Absolut, förstår det, men tror det grundar sig i att SAS är otydliga med vad målet egentligen är. De jag känner får infon om att sprida till så många som möjligt (T ex anställda som delat koden på Linkedin och Facebook...), men om SAS kommunicerat det på annat sätt till forumen etc så är det självklart det man ska följa.Skillnad på publika forum och privata konton på sociala medier. Anställda får sprida till sina "vänner" men publika forum får inte sprida till allmänheten.
Nej, jag har heller inte hittat business flex, stör mig på det.Någon som hittat Business flex inom Europa?
Var kan man hitta dessa regler? Eller menar du att det är något som SAS har uttalat och som BC väljer att följa, för jag hittar inget på https://www.businessclass.com/forum/forumregler/ och i andra sammanhang delas ju rabattkoder till allt möjligt.
Obs, inget klagomål utan jag vill mest förstå vad som gäller.