Senaste nytt

Friends and Family?

355 sek för ARN-GOT en dag som jag måste resa får ses som mycket bra. Kunde lägga till hemresa för poäng där det verkar vara 25% rabatt på poängpriserna just nu och flypremium på det blev bra för en flexibel hembiljett då jag inte vet när jag ska åka exakt.

Nån som har hittat något trevligt till södra europa för lite värme slutet av april/början av maj? Kommer vara föräldraledig, fattig men i behov av att något händer på våren!

Nån som har hittat något trevligt till södra europa för lite värme slutet av april/början av maj? Kommer vara föräldraledig, fattig men i behov av att något händer på våren!
Finns hur mycket som helst för under 1000 kronor
1762888782841.png

Stockholm-New York t/r 1200€ i Biz
Stockholm-Tokyo t/r 1980€ i Biz
Bra priser, men var oerhört svårt att hitta. De är inte heller märkta med "kampanjen" utan verkar vara ordinarie när jag har hittat.

Har svårt att hitta några kampanjpriser överhuvudtaget. Har sökt på massa random datum och destinationer och får inte upp något alls. Är det för tidigt så kampanjen officiellt inte är igång än, eller går F & F samma öde som Eurobonusbiljetterna = de är oerhört få biljetter från början så att hitta någon är som att leta efter en nål i en höstack?

Last edited:
Bokade precis ARN-NYC ToR i Biz för 13400kr för en fre-sön där fredagen är en röd dag. Känns ju som ett kap. Då var åtminstone Guld säkrat nästa år :)

Vad är minimum för motsvarande till Asien? Någonstans 20-30k?
Kommer inte ihåg exakt, men tror billigaste ICN var tidigare ca 18k, men såg en för 17,5k nu. HND var billigaste 20 eller 22k medan BKK var 26k? Troligtvis fel, men ungefär där

Toppen