SAS flyger inte MMX-MIL, men jag tror du menar från ARN tex 10, 11, 12, 13 dec. Perfekt julshopping!Samma till Milano vissa datum får också anses vara rätt bra.
SAS flyger inte MMX-MIL, men jag tror du menar från ARN tex 10, 11, 12, 13 dec. Perfekt julshopping!Samma till Milano vissa datum får också anses vara rätt bra.
Finns hur mycket som helst för under 1000 kronorNån som har hittat något trevligt till södra europa för lite värme slutet av april/början av maj? Kommer vara föräldraledig, fattig men i behov av att något händer på våren!
Bra priser, men var oerhört svårt att hitta. De är inte heller märkta med "kampanjen" utan verkar vara ordinarie när jag har hittat.Stockholm-New York t/r 1200€ i Biz
Stockholm-Tokyo t/r 1980€ i Biz
Du kan kanske be någon som har det exklusiva Facebook söka åt dig?Är EBD men saknar tyvärr det exklusiva facebook.
Kommer inte ihåg exakt, men tror billigaste ICN var tidigare ca 18k, men såg en för 17,5k nu. HND var billigaste 20 eller 22k medan BKK var 26k? Troligtvis fel, men ungefär därBokade precis ARN-NYC ToR i Biz för 13400kr för en fre-sön där fredagen är en röd dag. Känns ju som ett kap. Då var åtminstone Guld säkrat nästa år
Vad är minimum för motsvarande till Asien? Någonstans 20-30k?
Bra tips, hittade ToR för två pers för under 2k inkl bagage i maj.Finns hur mycket som helst för under 1000 kronor
Visa bifogad bild 170034