Ja det var bara att skriva frågan i Google så att hävda att det inte ligger ute "publikt" är rent hitte på.Jag googlade iofs upp löseordet på Facebook igår utan att ha något konto på facebook![]()
Ja det var bara att skriva frågan i Google så att hävda att det inte ligger ute "publikt" är rent hitte på.Jag googlade iofs upp löseordet på Facebook igår utan att ha något konto på facebook![]()
Kan ha fel, men ju fler som har tillgång desto snabbare finns ju risken att de bästa priserna (som ju är reserverade åt vissa få) försvinner?Varför är folk så restriktiva att dela lösenordet?
Min uppfattning var att detta bara var ytterligare en kampanj från SAS, med en twist. Rätta mig om jag har fel.
Om tanken är att bara ett visst antal personer ska få tillgång så bör det finnas ett bättre/säkrare sätt än ett lösenord i stil med ”sommar2025”?
Vill minnas att jag fått detta lösenord i vanligt nyhetsbrev tidigare år? (EBG)
Fråga till er som fått lösenord, har ni blivit ombedda att ej dela?
Ja det är oftast väldigt lätt att få tag på.Jag googlade iofs upp löseordet på Facebook igår utan att ha något konto på facebook![]()
Om du köpte igår kanske du har nytta av SAS 24 timmar "öppet köp"?Önskar jag hade detta igår. Hade sparat ett par hundra kronor på ett flyg till Halmstad.
Det gick. Tack!Om du köpte igår kanske du har nytta av SAS 24 timmar "öppet köp"?
Ja det gällerNågon med erfarenhet över huruvida 24 timmars öppet köp gäller även denna kampanj?