Senaste nytt

FREE UPGRADE coming your way

Tomas E

Medlem
Visa bifogad bild 144561
Inte ok reklam!

- Jag lovar, det är ett forum om flygresor och hur man samlar poäng i olika förmånsprogram…

Hursomhelst tycker jag inte det är ok reklam och känner mig tveksam till att bidra med kontent som driver trafik till forumet och på så sätt berika företaget bakom Businessclass.com som inte har några skrupler för att tjäna pengar på exploatering och trafficking…
Tja, du är inte alldeles ensam. Jag brukar få diverse baddräktsreklam med vackra damer (eller åtminstone tror jag de är vackra, de brukar tyvärr vara huvudlösa på bilderna), men det ser inte ut som de där baddräkterna finns riktigt i min storlek. :rolleyes: Och så får jag bl.a. en del reklam för Vueling, frågan är vad som är värre.:cool:
Kan bero på att jag tyckte friskt på "ta bort den här reklamen"-knappen i början när reklamen var ny, för inget intresserade mig, men tyvärr leder ju sådant tryckande bara att man får annan reklam, inte att man slipper skiten. Kanske blev det mest halvporrig reklam och lågprisbolag kvar när jag inte orkade trycka längre.
 

Hachans

Medlem
Tilltalande för nya potentiella medlemmar att sen sånt här och börja fundera på om de är på ett resforum eller på Flashback.

Detta ska ju ha varit löst så många gånger tidigare i tråden.
 

Jonas F

Medlem
Jag har de senaste dagarna fått krytpovaluta-reklam i form av fake-länkar till något som ser ut som Svenska Dagbladet. Till businessclass försvar får jag väl säga att de där annonserna även dykt upp när jag varit på andra hemsidor (aftonbladet exempelvis) så det är väl googles annons-algoritm som borde få sig en åthutning snarare även om det ju blir själva webbsidan som upplevs som oseriös.
 
  • Gilla
Reactions: pep

Hachans

Medlem
Jag har de senaste dagarna fått krytpovaluta-reklam i form av fake-länkar till något som ser ut som Svenska Dagbladet. Till businessclass försvar får jag väl säga att de där annonserna även dykt upp när jag varit på andra hemsidor (aftonbladet exempelvis) så det är väl googles annons-algoritm som borde få sig en åthutning snarare även om det ju blir själva webbsidan som upplevs som oseriös.
Det är väl samma nätverk som omnämns här eller? Just annonserna med kändisar och kryptovalutor är ju det nätverkets specialitet.

 
  • Gilla
Reactions: pep
Skärmklipp.JPG
 
Toppen