Senaste nytt

FREE UPGRADE coming your way

Doctor-X

Medlem
Jag ser inga annonser nu iaf, förutom att sidan laddar annorlunda. Gissar på att annonserna är avstängda nu.
@henrik.hanevold vill ni behålla forummedlemmar som varit skapat detta forum sedan snart 10 år tillbaka får ni nog rikta annonserna till er primära egna sida (busniessclass.se) och inte själva forumet. Det finns många i detta forum som har goda IT kunskaper som med enkelhet kan skapa ett nytt forum och jag tror merparten av de aktiva medlemmarna skulle med lätthet byta till något annat där man inte blir påtvingad saker och ting.
 
WTF!
Nu har det tillkommit massa annonser på mobil webben. Allvarligt, så mycket tid man lagt här och skrivit/svarat på saker.
Skärpning BC...
Snacka om att sabba något bra!
 
Använd bara AdBlock och adjö annonser...
Ja på datorn ja, men på Android med Chrome går det inte.
Men fick bli ny webbläsare i mobilen får att just få den funktionen.

Men i grunden är det ju så att många av oss anser att det inte ska vara reklam på forum delen, speciellt inte så inträngande som den är.
 

Tamas

Medlem
Ja på datorn ja, men på Android med Chrome går det inte.
Men fick bli ny webbläsare i mobilen får att just få den funktionen.

Men i grunden är det ju så att många av oss anser att det inte ska vara reklam på forum delen, speciellt inte så inträngande som den är.
Håller med helt! Jag bara inte märkt nån annons för jag såg inget på datorn och använder Tapatalk på mobilen.
 

eddo

Medlem
Annonser ble aktivert på forumet nå i dag. Vi har store kostander knyttet til drift av forumet og ser det som bedre å ha annonser enn å ta betalt for medlemskap. Vi forstår godt at ingen helst vil ha annonser, men realiteten er at ingenting er gratis og vi må tross alt dekke inn kostandene ved å ha forumet. Vi kommer til å eksperimentere med plasseringer, frekvens og temaer på annonsene over de neste ukene med et mål om at det ikke skal bli alt for irriterende.
Har svårt att förstå att man behöver annonser som täcker hela skärmen på mobilen. Riktigt dåligt. Första gången jag känner mig tvingad att undersöka om det är möjligt att skaffa adblocker till Chrome på iPhone.
 

Attachments

  • DB604D23-7380-4960-BB8A-A2B47148D681.png
    DB604D23-7380-4960-BB8A-A2B47148D681.png
    275,6 KB · Visningar: 88
Toppen