Senaste nytt

Fredagstråden™

Soligt och fint uppe i Abisko. Tar en eftermiddagsfika med härlig utsikt framför mig... :)

Attachments

• DSC_1473.jpg
    DSC_1473.jpg
    108,7 KB · Visningar: 128
Och det lider mot midnatt i Abisko...
Lite myggigt nu, men som tur är så tränade jag med luftgeväret tidigare! :p

Attachments

• DSC_1544.jpg
    DSC_1544.jpg
    99,7 KB · Visningar: 133
Idag är en väldigt bra dag. För idag är det avmönstringsdag och jag ska få lite välbehövd semester. Men innan jag kan få njuta av första ölen på två månader måste jag genomlida en Swebus-resa Oslo-Göteborg... Tycker väl att arbetsgivaren kunde kostat på mig Bus4U i alla fall. Men jag är säker på att det kommer bli en bra helg trots allt!

Sista dagen före semestern även här... solen skiner och kvällen avrundas med avtackning av kollegor som försvinner på nya äventyr under sommaren.

Då har man bott på två hotell samtidigt. Hade en non-refundable på Holiday Inn Express på MXP och sedan kom ju Park Inn's erbjudande. Så det vara bara att checka in på två ställen. 44 000 p på Park Inn, okänt antal på Holiday Inn, men 6-7 koder var laddade på Priority Club. Sov och käkade frukost på Park Inn, duchade och slappade på fm på Holiday Inn:D

Sitter nu i BA-loungen på MXP med ett Boradingpass med CX, plats 1 K. Ser fram emot det hela. Frågan är bara vad Tyfonen Doksuri som befinner sig 17 mil utanför HK tänker hitta på. Ska ju flyga 5 sektorer i området:confused:

Sitter nu i BA-loungen på MXP med ett Boradingpass med CX, plats 1 K. Ser fram emot det hela. Frågan är bara vad Tyfonen Doksuri som befinner sig 17 mil utanför HK tänker hitta på. Ska ju flyga 5 sektorer i området:confused:

Tja skulle gärna byta boardingpass med dig... eller vad sägs om att byta ditt mot CPH-ARN eco+ :)

Toppen