Senaste nytt

Fredagstråden™

Vilket flygbolag flyger Boeing B747 till Dublin(DUB)?

Det har jag ingen aning om faktiskt. jag syftade ju på busslinje 747 från centrum till flygplatsen. Den trafikeras av dublin buss men det är ju tveksamt om man kan säga att den någonsin lämnar marken...

5 juni och det är +2 strax utanför Göteborg... Det måste vara den globala uppvärmningen som alla beskyller att flyget är en stor del av... Lika stor del som andelen värme vi får i så fall... ;)

5 juni och det är +2 strax utanför Göteborg... Det måste vara den globala uppvärmningen som alla beskyller att flyget är en stor del av... Lika stor del som andelen värme vi får i så fall... ;)

Just nu är det 14 grader i Frölunda söder om Göteborg.

Och du som är från KRN ska väl inte klaga på lite frost på morgonen :) Det är ju bra med kallare väder: myggor och getingar håller sig borta.

Och du som är från KRN ska väl inte klaga på lite frost på morgonen :) Det är ju bra med kallare väder: myggor och getingar håller sig borta.

De norrlänska myggen får gärna hålla sig borta. Jag reagerar starkt på deras gift och får rejäla svullnader och irritationer. Myggen söderöver gör mig oftast inte lika stor skada.
Det där med att jag med tiden fått mer och mer svårt för kylan får jag väl skylla på att jag är född göteborgare och dessutom har 50% ungerskt blod i ådrorna. ;)

Blev ett raskt möte med mry på ARN T4 ikväll. Han kom ut från gate 41 när jag skulle åka från gate 40... :)
Jobba imorgon och på fredag. Därefter åker jag och flickvän ner till Stockholm på bröllop (dock inte vårt eget ;) )!

Jobb idag till 15:00 sen rask färd ner till Smålandsstenar för studentfest. Routingen är R40 till Borås sen direkt via Gislaved på R27. Markservicen på sträckan förmodas bli urdålig trots att hustrun sitter brevid men hårdvaran är utmärkt. Golf R är perfekt på den sträckan :cool: Ett antal EB points tickar in vid ett tekniskt stopp på Statoil Bollebygd.

Även om själva resan inte sker förrän imorgon lördag så är jag emotionellt på väg idag... Imorgon lyfter jag mot Kiev för några dagar i blågula fäger.

Go Sweden!

Toppen