Senaste nytt

Fredagstråden™

Jag tror faktiskt Rob74 ska åka någonstans inom Asien alt US. Annars stämmer inte poängen riktigt. ANA C kanske?

Rob74 flyger AKL-PER?
40000 oäng blir ju Pacific i C. Borde bli NZ, vilket förklarar dom billiga avgifterna, inget bränsletillägg.
Flygtiden blir dock 14h15min...lite mer än 13h?
Men AKL-HNL är mycket längre, AKL-PPT blir för kort.

Ledig idag! Efter att ha varit inlåst i 4 dagar på jobbet är det otroligt skönt att få njuta av vädret och kunna titta ut genom ett fönster :)

Sitter just nu i FCT i FRA. Har tagit ett bad med hustrun, plockat upp en anka. Hade en bra resa i A380 F SFO-FRA. Personalen orolig för de nya enhancements. Klagar över att de inte hinner göra service och städa! Ottomanen fungerade inte och det är redan fläckar paa väggar och skavt läder. Men riktigt god mat och bra service baade paa ut-och inresan. Och som kul extra bonus en charmerande vänlig Will Smith i loungen som raakade sitta tillsammans med tre andra mörkhyade gentlemen vid soffgruppen bredvid oss. Kommenterade att hustrus ögon saag ut som kattens i Shrek :). Nej, jag tar inte foton och nej, jag vill inte fraaga efter en autograf. Det roliga med FCT är att vi här alla är anonyma. Vi har nu varit haer 3 tim tillsammans och INGEN har gatt fram till honom om han inte börjat konversationen själv. Förra gangen var en saudiprins med hela hans entourage här-men daa kröp personalen....Nu är Will som vilken annan gäst som helst-en ärad gäst paa LH F. Härligt tycker jag. Det är inte saa att alla faar samma service-lika för alla är ju Sveriges credo. Här faar alla BÄSTA service-och inte kan man väl önska sig ngt mer? Nu faar jag vänta tills nästa aar innan jag faar komma tillbaka....

Sitter på balkongen och tittar ut över älven. Njuter i kvällssolen innan det blir en kort promenad till RiverCafe för en kort AW. Livet är rättvist!

Sitter i LIS och väntar på flyg till BCN som är försenat pga flygledarstrejk.

Tillbringar tiden i "Lisbon Lounge" som är helt ok, men inget överdåd.

Toppen