agehall skrev:Tja, om vi är 2000 medlemmar blir väl medlemsavgiften 145000 eller något sådant då.. Men då får man access till klubbhuset!Klicka för att utvidga...
Stefan Sandström skrev:Omotiverat jobbar denna fredag då våren äntligen kommit till EU. Kör mot HKG 19:45 (CV7325)Klicka för att utvidga...
Palazzi skrev:Samtidigt som den rymde från ItalienNu ska jag tydligen få oavbrutet regn i 1v.....Klicka för att utvidga...
Stefan Sandström skrev:hahahaa... Kolla hur vädret blir i hongkong de närmaste dagarna så kanske du blir på bättre humör... Fasiken jag som hade tänkt lägga mig vid poolen en dag och sola underarmarnaKlicka för att utvidga...
rob74 skrev:Ikväll blir det att skruva ihop en bäddsoffa samt en ytterst lokal BC-träff, dvs äta middag hosLinuxSam. Han har ställt lite godsaker på kylning har jag fått veta.Imorgon tänker jag vara ledig, men sedan blir det att köra hårt fredag-söndag.Måste lämna in budgetäskandet för 2013 snart, så det blir att bolla siffror ett tag.Klicka för att utvidga...