Senaste nytt

Fredagstråden™

Blev lätt chockad apropå väder då prognosen säger 24 grader nästa torsdag i OSD !!
I like it!

Men fredagen är inte slut för det, jobbar idag fast det är klämdag, känns lite tomt på kontoret.
Funderar på spontanresa till Sthlm nästa helg
Imorrn blir det 40-årskalas för en polare däremot

Laddar inför söndagens tripp till DXB för lite jobb & värme, LX F ner lockar oxå...Kan inte bestämma mig för vilket hotel jag ska välja dock...;)

Trevlig helg från Bodö(BOO)! Passerade precis flygplatsen och såg ett WF-plan lyfta från deras hub. Ska hjälpa Wideroe att hålla sig i luften genom att ge dem lite flygbränsle:p

Allt fokus är på löpträning just nu så nog är det uppskattat med långhelger, tydligen anmält mig till något slags 42 kilometers lopp om två veckor.

Inledde lördagen med tre timmar och 20 minuter i löparspåret, värker lite lagom i benen, nu ska det sitta bra med lite glass i fina vädret.

Inte Fredag idag, men väl en REJÄL jordbävning. 6.0 richter funkade betydligt bättre än min väckarklocka... skakade ur sängen..

Ikväll blir det att skruva ihop en bäddsoffa samt en ytterst lokal BC-träff, dvs äta middag hos LinuxSam. Han har ställt lite godsaker på kylning har jag fått veta. :)
Imorgon tänker jag vara ledig, men sedan blir det att köra hårt fredag-söndag.
Måste lämna in budgetäskandet för 2013 snart, så det blir att bolla siffror ett tag.

Ni får bjuda in mig nästa gång så tar jag tåget upp :)

Toppen