Senaste nytt

Fredagstråden™

Sitter hemma och jobbar, medan jag väntar på @sembl som är i Sverige på besök. Tänkte ta fram mitt cocktailset och göra några smarriga drinkar innan vi drar ut för en matbit.

Jag har ca 6t jobb kvar innan jag i morgon äntligen tar semester. Jag var "ledig" en vecka efter Midsommar i Italien, men jobbade varje dag. Nu hoppas jag undvika detta när min sambo och jag i morgon åker lite BA First till Johannesburg ;)

Skål från bryggan. Sommaren börjar lida mot sitt slut. Nu längtar man istället till vintern så man kan gulla lite med snöskotrarna.

bryggan2.jpg

Skål från bryggan. Sommaren börjar lida mot sitt slut. Nu längtar man istället till vintern så man kan gulla lite med snöskotrarna.

Visa bifogad bild 56153

Japp vi går mot härliga mörka kalla och snöiga tider. I vinter så ska vi väl få till lite körning tillsammans :)

Var ut med båten och kollade på norrskenet i går natt, självklart... det är magiskt att vara ute till havs mitt i natten så långt ut så att stadens ljus inte blir så påträngande..

På väg till en kompis för att ta några bärs bada bastu och umgås med en bardomskompis som flyttade från stan för länge sen som är på besök

Till slut blev det fredag.
Första gången på väldigt länge jag blev trött på att köra bil.
Avgjorde det hela vad gäller Nurnberg. Det blir att boka en flygbiljett :D

Bra avslut pa veckan, blev "tvungen" att boka en resa till Stockholm om nagra veckor och fick bra pris bade pa BA i Club Europe samt 4 natter pa Hilton Slussen under 6000 kronor.....

Toppen