malmokalle
Medlem
Ja, va f-n, det är ju bara fredag en gång i veckan!
Last edited:
Håll oss uppdaterade, jag har några såna där som ligger och skräpar jag också...Lämnat in dessa fina prints på Gallerix som skall sättas i snygg ram. Ska bli spännande att se färdiga resultatet. Höga min förvåning när jag får reda på att de inte tar AMEX...... Fick motionera MC som knappt används till förmån för tidigare nämnda kort.
Visa bifogad bild 49283
Menar du att jag är den första att slå upp dom? Kan säga dig att passa på för jag tyckte jag gjorde ett kap för cirka 2300SEK på gallerix för 3st 70x100cm ramar inkl passpartout och montering på samtliga 3! De har 3 ramar för priset av 2 till den 6 mars. Jag lär få mina klara i början av nästa vecka.Håll oss uppdaterade, jag har några såna där som ligger och skräpar jag också...
Hoffsten? Som i sångerskan?Det lät som en väldigt bra fredag. Inte annat man blir lite avis. Var det den som Hoffsten hade ?
Menar du att jag är den första att slå upp dom? Kan säga dig att passa på för jag tyckte jag gjorde ett kap för cirka 2300SEK på gallerix för 3st 70x100cm ramar inkl passpartout och montering på samtliga 3! De har 3 ramar för priset av 2 till den 6 mars. Jag lär få mina klara i början av nästa vecka.
"Bästa dagen att öppna/dricka en flaska champagne är tisdag."
Citat ESSA
Det kan således vara 7 tisdagar i veckan. ;-)
Fika är också ett mycket bra uttryck.
Önskar er alla en trevlig tisdag! ;-)