Senaste nytt

Fredagstråden™

Ja, va f-n, det är ju bara fredag en gång i veckan!
Whiskey.JPG

Last edited:
Lämnat in dessa fina prints på Gallerix som skall sättas i snygg ram. Ska bli spännande att se färdiga resultatet. Höga min förvåning när jag får reda på att de inte tar AMEX...... Fick motionera MC som knappt används till förmån för tidigare nämnda kort.
image.jpg

Håll oss uppdaterade, jag har några såna där som ligger och skräpar jag också...
Menar du att jag är den första att slå upp dom? Kan säga dig att passa på för jag tyckte jag gjorde ett kap för cirka 2300SEK på gallerix för 3st 70x100cm ramar inkl passpartout och montering på samtliga 3! De har 3 ramar för priset av 2 till den 6 mars. Jag lär få mina klara i början av nästa vecka.

• Gilla
Reactions: SFC
Menar du att jag är den första att slå upp dom? Kan säga dig att passa på för jag tyckte jag gjorde ett kap för cirka 2300SEK på gallerix för 3st 70x100cm ramar inkl passpartout och montering på samtliga 3! De har 3 ramar för priset av 2 till den 6 mars. Jag lär få mina klara i början av nästa vecka.

What?! Fynd med 2300:-?
Det är ju nästan vad man får betala för en ToR Beijing, få poäng samt rama in hela telefonkatalogen. :)
Nåja, du måste plåga dig i economy till det priset...

;-)

Hej från United Club på LHR T2! Rastar ena kollegan lite, två får klara sig utan.
Hem efter två dagar på kontoret i Reading, rätt trevligt!

En GT på balkongen, med lime (pga medlem i citronallergikerförbundet enligt @011430121 under London-resan i höstas), tycker jag att jag är värd efter dagens lyckade assessment center test för framtida karriär :) Tredje veckan på nya tjänsten där jag numer jobbar mer med customer relations och inköp. Inga större planer för helgen förutom att njuta av välförtjänt ledighet efter min beredskapsvecka. Laddar upp inför nästa veckas resa till Chicago!

Toppen