Älskar att det står på din profil att du bor i Karlstad och så har du en flaska alcogel på diskbänken, vad bjuds det på ikväll alcogel/redbull?Fredag, till slut.
Fika-paus till Van the Man innan det är dags för lite musslor och skaldjur
Visa bifogad bild 48881
Man tager vad man haver. EllerÄlskar att det står på din profil att du bor i Karlstad och så har du en flaska alcogel på diskbänken, vad bjuds det på ikväll alcogel/redbull?
I affärsklass?Vänner, TK verkar ha nån slags galen superrea! Det haglar in bevakningsmail. Jag har inte tid att forska vad det är för nått men vill ändå tipsa er, tex Bogota för under €400
Haha. Hade liknande med mina barn. Mitt EBG går ut i maj och förra veckan vi satt i loungen sa min fru att snart kan vi inte vara här för pappa har inte rest så mycket sista året. Förra året åkte han till Finland varje vecka så därför fick vi komma in här. Nu har han varit hemma mer så vi går inte komma in mer. Min kära dotter sa direkt till mig "åk mer till Finland". Tack snälla tjej som bara är sex år gammal.Äntligen är det fredag och nu är det dags att avnjuta veckans första GT.
Kul citat från min son (5 år): Pappa vad ska man göra innan man går på flyget ? (jag sa: Nej vet du ?).
Han svarade: Då ska man gå till loungen....Pappas pojke.
Visa bifogad bild 48883