Senaste nytt

Fredagstråden™

Är i Minneapolis och sitter och värmer upp inför VM-final i Bandy för damer. Planen är att Sverige krossar Ryssland kl 23 ikväll svensk tid. Streamas live för den som är intresserad. CTV: LIVE | Skate the Oval
Hårt schema även för oss i publiken, Nu dags att ta en till Jim Beam och Cola. Flyger hem imån via Chicago och SK944.

Nästan fredag...

Skulle opererats idag, en operation som jag våndats över ett tag nu.
Igår eftermiddag ringde KS och avbokade. Sjukdom orsakade att de tvingades stänga en operationssal.
Ny tid 21/3.

Idag har jag njutit av god mat och bubbel.

Fick också nyss reda på att jag antagits militär grundutbildning och ska infinna mig på Fårö två veckor Maj/Juni.
Dessutom antagits till lastbilsutbildning i Boden, Oktober/November.

Välkommen ruska lång och ruska kort! ;-)

Krya på dig. Som gammal Bodensare kan jag kanske svara på ev. frågor. Bor i Fjollträsk/utomlands men är uppe vide lantstället utanför Boden minst fyra månade om året.

Kul fredag, vaknat av hosta precis, drog på mig någon dödsinfluensa i samband med Vilnius-resan förra helgen, haft feber upp till 40 grader och ner igen flera gånger... Varit sönder i 5 dagar nu...
Fick brutalt stora Kåvepenin igår... någon som sitter på bra huskurer för att bli av med torrhosta/slemhosta?

ImageUploadedByTapatalk1456458504.640769.jpg

Möter fredagen någonstans över Grönland idag.

Kul fredag, vaknat av hosta precis, drog på mig någon dödsinfluensa i samband med Vilnius-resan förra helgen, haft feber upp till 40 grader och ner igen flera gånger... Varit sönder i 5 dagar nu...
Fick brutalt stora Kåvepenin igår... någon som sitter på bra huskurer för att bli av med torrhosta/slemhosta?
Lider me dig, 3 av 4 i familjen har nu varit helt däckade... Jättekul då man e på semester att ligga i hotellrummet, har själv legat inomhus ett drygt dygn å tyckt synd om mig själv:( Ända positiva är att barnen börjat friskna i å frugan har klarat sig helt från detta elände.

Börjar min fredag med champagnefrukost i BA Galleries First T3 på väg till Miami.
Räknar med en hel del bubbel på resan över pölen..

• Gilla
Reactions: doc
Toppen