Fredag och dags att åka hem från 2 veckors semester. En uppgraderad AA 767 JFK-CDG
khybner Medlem 1 Januari 2016 #5 251 Fredag och dags att åka hem från 2 veckors semester. En uppgraderad AA 767 JFK-CDG
A Aurora Guest 3 Januari 2016 #5 254 khybner skrev: Fredag och dags att åka hem från 2 veckors semester. En uppgraderad AA 767 JFK-CDG Visa bifogad bild 45962 Klicka för att utvidga... Ser ut som Swiss :O
khybner skrev: Fredag och dags att åka hem från 2 veckors semester. En uppgraderad AA 767 JFK-CDG Visa bifogad bild 45962 Klicka för att utvidga... Ser ut som Swiss :O
Valley Medlem 5 Januari 2016 #5 256 Onsdag är lillördag. Då är tisdag lillfredag. Vad passar då bättre än en Manhattan till livekonsert med Eldkvarn å LeMarc Och @Anfield Aldrig, aldrig, aldrig dricka en Weizen ur burk I det förlovade ölets land får man skämmas om man har fel glas
Onsdag är lillördag. Då är tisdag lillfredag. Vad passar då bättre än en Manhattan till livekonsert med Eldkvarn å LeMarc Och @Anfield Aldrig, aldrig, aldrig dricka en Weizen ur burk I det förlovade ölets land får man skämmas om man har fel glas
GOTATH Medlem 8 Januari 2016 #5 257 Fredag och idag kom äntligen snön till Göteborg! Varit en ganska lugn, men kall vecka. Sitter på inglasade balkongen med infravärmaren på högsta effekt. Dricker lite champagne för att fira..., Ja inget egentligen, men det är alltid gott med bubblor!
Fredag och idag kom äntligen snön till Göteborg! Varit en ganska lugn, men kall vecka. Sitter på inglasade balkongen med infravärmaren på högsta effekt. Dricker lite champagne för att fira..., Ja inget egentligen, men det är alltid gott med bubblor!
Anfield Medlem 8 Januari 2016 #5 258 Jag drömmer mig bort till senator loungen ! Och Lufthansa flyget Men är hemma och väntar på på spåret och Liverpool match ! Trevlig helg på er !
Jag drömmer mig bort till senator loungen ! Och Lufthansa flyget Men är hemma och väntar på på spåret och Liverpool match ! Trevlig helg på er !
Timotey Medlem 8 Januari 2016 #5 259 @Anfield Exeter kan bli kämpigt Själv är man på väg till släkten i ett kallt Tammerfors