Onsdagsfika på LH716 FRA-HND...
Fosca Medlem 13 Januari 2016 #5 272 Golfkillen skrev: Är det fredag varje gång man super till det? Klicka för att utvidga... johan_fbg skrev: Precis, borde starta en fika-tråd också. Klicka för att utvidga... Räknas det som fika när man super till det?
Golfkillen skrev: Är det fredag varje gång man super till det? Klicka för att utvidga... johan_fbg skrev: Precis, borde starta en fika-tråd också. Klicka för att utvidga... Räknas det som fika när man super till det?
rob74 Medlem 13 Januari 2016 #5 273 Fosca skrev: Räknas det som fika när man super till det? Klicka för att utvidga... Finns det annan fika? Bulle o kaffe är väl frukost...?
Fosca skrev: Räknas det som fika när man super till det? Klicka för att utvidga... Finns det annan fika? Bulle o kaffe är väl frukost...?
rob74 Medlem 13 Januari 2016 #5 274 Nattfika på LH716... Pear Helena Nordic Style, espresso och Blue Label. Några lirare i C hade visst käkat upp den japanska efterrätten jag ville ha...
Nattfika på LH716... Pear Helena Nordic Style, espresso och Blue Label. Några lirare i C hade visst käkat upp den japanska efterrätten jag ville ha...
Erik M Medlem 15 Januari 2016 #5 277 Snart dags att hoppa på ett försenat DY4019 ARN-UME. Roligare resor har man gjort.
trekker Medlem 15 Januari 2016 #5 279 Ett glas rött och får nöja mig med att följa alla era äventyr online. Det har sina fördelar men också sina nackdelar att hitta en kund i grannbyn.....
Ett glas rött och får nöja mig med att följa alla era äventyr online. Det har sina fördelar men också sina nackdelar att hitta en kund i grannbyn.....
niksal Medlem 15 Januari 2016 #5 280 Efter en vecka med 4 dagar borta, är den bästa loungen hemma. Frun köpte två Mikkeller och två Fevertree som sällskap till Tanqueray, helt oväntat. Borta bra men hemma bäst.
Efter en vecka med 4 dagar borta, är den bästa loungen hemma. Frun köpte två Mikkeller och två Fevertree som sällskap till Tanqueray, helt oväntat. Borta bra men hemma bäst.