Senaste nytt

Fredagstråden™

jonhen

Medlem
Fredagskvällen tillbringades i LH439. Läckert *A målat.
 

Attachments

  • IMG_20150925_151257.jpg
    IMG_20150925_151257.jpg
    94,1 KB · Visningar: 147

Valley

Medlem
Bra avslutning på veckan.
Server nerlusad med "Help_Decrypt"-Virus.
Egna mailen rasat

Tur att solen skiner och älven glittrar :)
 

palmen

Moderator
På väg till London, träffa en gammal studiekamrat ikväll i Angel och imorgon blir det whiskymässa. "All" whisky är inkluderat i priset på 99£. Kommer bli en bra whisky provning med risk för att jag kommer hem några flaskor rikare.
 

JeanHell

Medlem
Hemma förbereder inför resa till USA och arbete nästa vecka. Har precis avslutat ett samtal med mitt företags rese-arrangör, lite strul med sittplatserna. Men ser fram emot helgen och att få flyga litegrann igen även om inte på det mest angenäma sättet kanske just denna gång.
 

ESSA

Medlem
Frossade i blomsteraffären igår och är nu omgiven av blommor som om jag fyllt jämnt.
Bokat in möte med en rådgivare i nästa vecka, har en idé på en app som jag behöver stöd i hur jag går vidare med och vilka som ska kontaktas.
Avslutat lunch där förväntningarna låg högre än resultatet. Tonfisken blev torr och smaklös denna gång.
Agerar själv rådgivare till vänner som har resa till Peking inplanerad.

På söndag ska jag delta på en generalrepetition för ett event inom bilbranschen, kanske blir några rader här på sådant som inte är hemligstämplat.

Ser fram emot en lugn helg.
 

marbe166

Medlem
Ikväll drar jag till Warsawa på en Hilton-run så att mitt matchade HHG förlängs. Några tips på vad man inte bör missa när man ändå är där?
 

Sofia

Medlem
Får väl önska trevlig helg här från Bali :)
Igår hade vi en så bra dag och kväll att vi idag har varit tämligen sköra och lätt eländiga. Dock inget värre än att det kunde botas med massage och indiskt till middag. Man måste ju fira när man prickat av något på sin diving bucket list: mola mola!

Ha det fint!
 
Toppen