Senaste nytt

Fredagstråden™

Ikväll drar jag till Warsawa på en Hilton-run så att mitt matchade HHG förlängs. Några tips på vad man inte bör missa när man ändå är där?
Gamla Staden måste man ju se, även om det är turistvarning! Kan annars varmt rekommendera restaurangen som är rankad nummer 1 på Tripadvisor - har varit där med lokalbor flera gånger...

Sitter ute hos kund och funderar pa nar man borde smita hem, paminner mig varje gang jag ar ute hos kund pa fredagar att det maste bli ett slut pa detta. Blir till att passera Tesco for att inhandla nagot gott till kvallen, sedan blir det nog en timme med penseln och ett fonster innan fredagen kan Borja pa riktigt.

cc8f8988d9b040f2055a092e9def826c.jpg

Ikväll drar jag till Warsawa på en Hilton-run så att mitt matchade HHG förlängs. Några tips på vad man inte bör missa när man ändå är där?

Chopin-muséet var rätt bra om man nu gillar sånt.
Även gamla stan är värd ett besök även om restaurangerna där är rätt turistiga och såklart också högre prissatta än resten av staden.
Finns en trevlig rustik polsk restaurang precis utanför gamla stadens kärna men nu kommer jag inte ihåg namnet, något med Kooperativa vill jag minnas men om det var restaurangens namn eller gatan den låg på kommer jag inte ihåg.

Hemma kväll med fredags-mys av nått slag. Grillar hemgjorda burgare, bakar muffins mm... föga exotiskt. I morgon ska båten upp även om första frosten inte har varit ännu.

Toppen