Senaste nytt

Fredagstråden™

Fru rob74 umgås med vänner i Gällivare och Porjus.
Jag och polaren Bärsen talar allvar på Bishops i Kiruna...

d708e044259e4b6e8ea2b089905c5aea.jpg

Något sent för post nu, kan skylla på någon annan tidszon än den jag är i kanske. :D

Är i Valencia för tillfället, precis hemkommen från en riktigt trevlig middag på en restaurang som heter "El Pederniz", definitivt värd ett besök om ni har vägarna förbi.
Ett bemötande som jag endast fått när jag varit på restauranger där vänner jobbat.
Hälsa från de sex svenskarna som var förbi så ska han ta extra bra hand om er.

Last edited:
Fredag igen, inte en enda flygning sedan EasyJet I borjan pa juni. Har knapat pa ett eget project senasta manaderna men har lyckats ta mig an ett nytt uppdrag ocksa och har spenderat veckan ute hos kund. Detta ar det forsta uppdraget jag nagonsin lyckats fa som ligger under en timmes bilkorning hemifran. Plussidan med detta ar ju givetvis att det gar att besoka kunden och jobba en hel dag och sedan komma hem. Minussidan forstar ni ju alla, ingen lounge och ingen fika pa vagen till och fran kunden.....

Fredag igen, tydligen...
Här i Kiruna jobbas det för fullt. Täcker dessutom upp för en ledig kollega fram t o m 13 augusti.
Därav inga resor förrän 14 augusti och det blir för att göra ett par jobb nere i Skåne, med Malmö som bas.
Tar därefter en vecka ledigt i Göteborg, vilket ska bli otroligt skönt.

Idag blir det nog bara att ta en lugn kväll och andas ut inför helgens jobb.

Fredag, fick frågan om jag ville gå tillbaka till gamla jobbet, högsta våning,suit'n'tie i Manhattan, många möten och budgetansvar. Svårt att bestämma. Just nu är det ganska OK, jag hinner ibland åka till stranden efter jobbet eller spendera hela kvällen på gymmet, men nackdelen är att jag träffar inga människor, allt sköts genom IM/email/telefon. En bra fredags brainpicker.

Toppen