Senaste nytt

Fredagstråden™

Är i behov av lite juridisk rådgivning.
Finns det kostnadsfritt att använda sig av för att först se om jag har riktigt torrt på fötterna innan jag drar det vidare?

Rådgivning av vad ?

Tvist där jag anser mig ska ha en summa och den andre anser mig vara skyldig detsamma.
Vad jag förstått har den andra personen gjort sig skyldig till egenmäktigt förfarande och försök till att sälja annans egendom. (min)
Tar gärna detaljerna utanför forumet.

Tvist där jag anser mig ska ha en summa och den andre anser mig vara skyldig detsamma.
Vad jag förstått har den andra personen gjort sig skyldig till egenmäktigt förfarande och försök till att sälja annans egendom. (min)

Brukar finnas advokatjourer med en kvarts fri konsultation. Kolla med din kommun, de brukar normalt arrangera det.

Äntligen fredag. Eftersom jag inte kan toppa min kompis fredagsmeddelande, så tar jag helt enkelt och återpostar hans status från facebook. Den är svårslagen... :)

"It's not every day you wake up at 5:30am to find out a piss-drunk korean man with a prostitute has broken in to your apartment and is sleeping in your guest room... certainly made this Friday morning more interesting"

Sommaravslutning på KBs...

d0502c31316e09bf4f40b719e8c8d00e.jpg

...snart dags för en toast skagen et. al.

Välkommen att PM:a
Utgår från att det är företag inblandat

Är i behov av lite juridisk rådgivning.
Finns det kostnadsfritt att använda sig av för att först se om jag har riktigt torrt på fötterna innan jag drar det vidare?
Du har PM. Ja jag vet att man får notifiering om det men min tapatalk pm notifiering fungerade inte en stund så jag missade en del viktigt.

Toppen