slugger4567
Medlem
Snart på väg mot Aberdeen och Brewdogs AGM på lördag. Börjar bli rund om fötterna efter ett par Tuborg Guld i sommarloungen! Kommer bli en grym helg med mycket öl!
Helvede! Prøvede næsten præcis det samme for knap 2 år siden - jeg skulle bare til ShanghaiDagen började, och fortsatte, helt perfekt men slutade i katastrof! Jag tappade min plånbok på parkeringen i centrum. Jag som ALDRIG nånsin tappar saker, särskilt inte när jag är nykter, och i såna fall inget som är lika asviktigt som en plånbok med alla kort, körkort och the works i. PANIK! Letar hysteriskt, hittar inget. River ut HELA bilens innehåll på parkeringen, hittar inget. Måste inse att den är borta. Fan fan fan! Jag som åker till Prag på tisdag. Går det att göra utan kreditkort?! Åker hem. Spärrar alla korten. Tack och lov har Mr. Sofia kort, och det finns cash i lådan. Men ändå.
Sen ringer polisen! Snälla polisen, och frågar om jag tappat något idag. Jodå. Allt finns kvar i plånboken utom cashen. Dessvärre var det ganska mycket cash för jag hade precis varit och växlat dollar, och hade tyvärr ganska mycket cash i plånboken. För första gången på 100 år. TYPISKT! Men, jag får den tillbaka, alla ICA-kort och sånt, alla foton, till och med presentkorten, fanns i alla fall kvar.
Nu har jag fan förtjänat den här Tjockhul Tjinooken som står på bordet framför mig! Skål vänner. Hoppas er fredag slipper såna här panikkänslor!