Senaste nytt

Fredagstråden™

Slog även till och bokade mitt livs första milage run, eller TP-run om vi ska vara petiga. Så nu åker man TPE-HKG-CGK T&R i månadsskiftet juni/juli i C med CX. Ca 20 timmar totalt tar svängen och renderar i 360 TP och jag hamnade inte så fruktansvärt långt ifrån 1,25£/TP:D

Oj, vad fick du betala för det? Var bokade du? Har funderat på liknande äventyr... :rolleyes:

Min fredag har också börjat

Ja kom hem från Toronto onsdag kväll, så skallen är inte helt inställd på att sova..sen att jag har semester tills på måndag gör ju inget heller :)

Vaknade just på Hotel Visby på Gotland. Tog mig friheten att följa med frugan på hennes jobbresa den här veckan och jobba lite på "distans". Det är rätt skönt att man har kontoret varsomhelst där det finns internet och GSM. :)

Idag blir det lite uppföljning av veckan och sedan ska det byggas lite presentationer inför nästa vecka.

Frugan på jobbresa och jag har telefonmöte till 1700. Det fick bli sovmorgon (ända till 0730!!) och vara lite med dottern hemma så hon inte skulle få för lång dag på dagis. Viktkoll fortsätter under dagen, det blir pomelo istället för glass på kvällen.

Avslutar min "tvåveckorsturné" med en försenad flight hem till Shanghai.

Mitt resande har sett ut så här..
SHA-CAN-SHA//PVG-ZRH-ARN//ARN-CPH-ZRH-PEK-SHA//SHA-NNG-... och nu slutligen till SHA igen.

Vad är då bättre än att det ser ut så här vid gaten - egentligen helt normalt inrikes Kina. :cool:
Visa bifogad bild 5950

Skulle gå 17:50.. nu har det kommit upp 19:45 på en handskriven tavla - får se när man kommer hem igen. :confused:

Oj, vad fick du betala för det? Var bokade du? Har funderat på liknande äventyr... :rolleyes:

Gick på runt 6 200 kr. Men hade jag gjort resan före den 23 juni, tror jag, hade jag kunnat komma ned till runt 4 200 kr. Bokade direkt på Cathay's hemsida, tror det är enda stället du hittar dom priserna om du inte bor i Taiwan. Du kan även åka till Surabaja för runt 4 200 kr för den 30 juni, men det kräver en övernattning.

kommer hem rätt sent idag så blir inte mkt till kväll, imorgon blir det annars ett långpass (löpning) och middag med ngr av tjejens vänner, ska försöka undvika att ha schalgern på, (med andra ord gömma dessertvinet och baileysen efter ett glas)

Toppen