Christian R
DYKWIA
Enjoy China!Snälla, kör med Tumnaglar. När man sitter på dålig lina så blir dessa trådar helt oanvändbara.
Enjoy China!Snälla, kör med Tumnaglar. När man sitter på dålig lina så blir dessa trådar helt oanvändbara.
Ja, problemet med sidor som har många tunga bilder är att webbläsaren kraschar. Det gör i alla fall i Opera Mini.Snälla, kör med Tumnaglar. När man sitter på dålig lina så blir dessa trådar helt oanvändbara.
Låter som en helt utmärkt anledning till att byta webbläsare?Ja, problemet med sidor som har många tunga bilder är att webbläsaren kraschar. Det gör i alla fall i Opera Mini.
Nej, heller andra får förminska bilder eller använda tumnaglar istället. Att byta min webbläsare på mobilen löser inte smalbandproblem.Låter som en helt utmärkt anledning till att byta webbläsare?
Enklast hade bara varit att man ställde in att tumnagel är default. Jag tror folk laddar upp utan att ställa in något.Tror det är bättre att lägga lösningen i servern än att förmå alla användare att posta tumnaglar( även om jag tror de flesta skulle göra det om man bad om det.)