staff
Medlem
Hör av dig om du har någon dag i SIN!På väg till dyksemester med SQ i C-klass till MNL via SIN.![]()
Hör av dig om du har någon dag i SIN!På väg till dyksemester med SQ i C-klass till MNL via SIN.![]()
Under en period när jag reste väldigt mycket så fick jag lite panik vid landning. Jag kunde inte komma på vart jag var på väg ens... fullständig black-out, så jag fick fråga min kollega vart det var vi landade.den følelsen når du går av et fly på arlanda og kjenner fullstendig lammelse: "hvor faaaaan er jeg?!?". Gate 64?! wtf?!
Så kom jeg på at Finnair er sånn oneworld og at de holder til på terminal 2? 3? noe sånn. Sånn går nu dagan....![]()
Tyvärr, så blir det bara en kort mellan landning på vägen hem.Hör av dig om du har någon dag i SIN!
Under en period när jag reste väldigt mycket så fick jag lite panik vid landning. Jag kunde inte komma på vart jag var på väg ens... fullständig black-out, så jag fick fråga min kollega vart det var vi landade.Washington D.C. tydligen, om jag minns rätt idag.
![]()