Senaste nytt

Fredagstråden™

Blurgh. Har en resa till USA inbokad på måndag. Men som det ser ut på jobbet är det inte längre läge att åka på semester. :(

den følelsen når du går av et fly på arlanda og kjenner fullstendig lammelse: "hvor faaaaan er jeg?!?". Gate 64?! wtf?!

Så kom jeg på at Finnair er sånn oneworld og at de holder til på terminal 2? 3? noe sånn. Sånn går nu dagan.... :)
Under en period när jag reste väldigt mycket så fick jag lite panik vid landning. Jag kunde inte komma på vart jag var på väg ens... fullständig black-out, så jag fick fråga min kollega vart det var vi landade. :) Washington D.C. tydligen, om jag minns rätt idag. ;)

Har idag flugit MPH-MNL och PR (Philippine Airlines ) lyckade med bedriften att landa 30 tidigare än beräknat. Detta är en bedrift med tanke på det kaos som finns på MNL.

Nu sitter jag i loungen på IC-Manila med en stor GT och firar fredag. ..:)

Under en period när jag reste väldigt mycket så fick jag lite panik vid landning. Jag kunde inte komma på vart jag var på väg ens... fullständig black-out, så jag fick fråga min kollega vart det var vi landade. :) Washington D.C. tydligen, om jag minns rätt idag. ;)

ha ha :) I can only imagine... Tidssoner gjør vel også sitt for å forvirre kroppen.

På veg til Oslo...Hvor en ny flytype og et nytt flyselskap står for tur!

förberrede fredags Fikan !

IMG_3450 (Small).JPG
IMG_3451 (Small).JPG
IMG_3452 (Small).JPG
IMG_3454 (Small).JPG
IMG_3455 (Small).JPG
IMG_3456 (Small).JPG
IMG_3457 (Small).JPG
IMG_3463 (Small).JPG

Jobbade hårt torsdags kväll !

Toppen