Tillbringar kvällen på Rigshospitalet i Köpenhamn. Ms Agö Jr kom till världen igår. Vidunderligt. Tankarna på att ta "bussen" till Stockholm är långt borta.
@ESSA i sitt ässe, det här gillas...Kom hem från NYC i tisdags morse, lyfte mot Kina i torsdags kväll.
Kroppen verkar inte ha problem med tidszonerna. Känner mig redan i fas.
Lyckades byta till platser längst fram i Go från Köpenhamn till Peking, fick fyra säten för mig och min reskamrat. Närmaste jag kunde komma en uppgradering utan poäng/cash.
Ett par av mina favoritrestauranger här i Jingdezhen har slagit igen tyvärr. Får bryta ny mark och börja om och hitta nya rätter (Och lära mig beställa dem).
Tillbringar kvällen på Rigshospitalet i Köpenhamn. Ms Agö Jr kom till världen igår. Vidunderligt. Tankarna på att ta "bussen" till Stockholm är långt borta.
Det finns mycket att hinna med i Peking. Vet ni när ungefär nästa gång blir?
Oftast vet jag inte förrän 2-3 veckor innan, blir nog minst två resor dit i år.
Förra året blev det sju besök.
Jag sökte här på forumet efter en tråd om Peking, men kunde inte hitta någon vettig där vi kunde fortsätta diskussionen.
Oftast vet jag inte förrän 2-3 veckor innan, blir nog minst två resor dit i år.
Förra året blev det sju besök.
Jag sökte här på forumet efter en tråd om Peking, men kunde inte hitta någon vettig där vi kunde fortsätta diskussionen.
Kanske de här trådarna?Låter som lagom många besök.
Har du även sökt på "Beijing"?
Minns inte vilka trådar staden diskuterats. Annars går det säkert bra att skapa en ny tråd där allmänna tips om Peking, Beijing, Kina, China kan dryftas i... Mycket ändras ju mellan varven och jag själv skulle uppskatta nya tips och uppdateringar.