Senaste nytt

Fredagstråden™

Går inte alltid som man tänkt sig. Fick lägga nästan 2 hela arbetsdagar på oväntade improduktiva händelser :(

Idag fick jag nog. Solen sken. Älven glittrade. Som lille Pär så sket jag i det här (med att jobba)
Gav mig ut och fräschade upp några gömslen med gröna växter.

Och nu tjuvstartar jag kvällen med lite "Via Terra" - rödtjut - medan Rosmarinpotatisen rostas i ugnen. Till efterrätt fortsätter jag göra slut på en "Nikka from the barrel" ;)
Värmer upp inför morgondagens minneskväll för allt för tidigt bortgången kamrat. Och, slumpar sig så att arrangören har ett krigsflygfält på sina ägor och där finns en gammal Flygarmäss :rolleyes:

Sitter på Clarion Arlanda plan 12 Eat o ngnting. New York känsla...kanongod burgare. På väg till "våren" i Washington DC imorgon. Känns bra...

Grattis @Agö

Sjalv har jag spenderat kvallen med min syster i Stockholm da det blev en visit med kort varsel, blev en HK Burgare pa Helens Krog vid St Eriksplan - lika gott som innan jag flyttade fran stan fo 12 ar sedan. Nu galler det att vakna i tid for ARN Express 05:05 imorgon bitti sa jag inte missar karran ner till FRA.

Tillbringar kvällen på Rigshospitalet i Köpenhamn. Ms Agö Jr kom till världen igår. Vidunderligt. Tankarna på att ta "bussen" till Stockholm är långt borta.
Stort tillykke og god weekend til hele familien Agö! Så er der ikke længe til du og barnevognen skal gøre de københavnske gader usikre :D

Toppen