Senaste nytt

Fredagstråden™

Grattis @Agö!!!

Här blev det italienskt på bordet med lite crossover till Frankrike mha en vit Chateauneuf-du-Pape (Domaine Raymond Usseglio & Fils - efternamnet något italienskklingande, faktiskt).
Fru rob74 har somnat, jag sitter med en Glenmorangie Nectar d'Or (Sauternes Cask) och snart blir det en liten sväng till Bishops Arms. Måste ju fira att jag inte börjar jobba förrän kl 15 imorgon...

Grattis, har Du hunnit att anmäla barnet som medlem i Hammarby, eller skall det få en fin start i livet och bli medlem i AIK.

OT men kan inte låta bli lägga mig i debatten.
Hur var det med budet. Du skall inte häda :rolleyes: kan inte ingå i någon vokabulär om saker som börjar på A..
"YNWA" :p

Grattis @Agö!!!

Här blev det italienskt på bordet med lite crossover till Frankrike mha en vit Chateauneuf-du-Pape (Domaine Raymond Usseglio & Fils - efternamnet något italienskklingande, faktiskt).
Fru rob74 har somnat, jag sitter med en Glenmorangie Nectar d'Or (Sauternes Cask) och snart blir det en liten sväng till Bishops Arms. Måste ju fira att jag inte börjar jobba förrän kl 15 imorgon...

Funderat ett tag på att korka upp "Nöff-vinet" :)
Men, tror nog jag får gå över på lite Makers Mark till en fantastisk gammal D Straits konsert från Wembley (-84 tror jag)

Last edited:
Jag och @LinuxSam sitter och filosoferar lite. Nu har vi tagit oss in i mörkrets kretsar... Ser fram mot att runda av med en Nøgne Imperial Stout "vom Fass" om ett tag.

02086cd87b1af9be5968e70e7829aadc.jpg

Grattis @Agö !!!

Helgen spenderas i Chicago och det kommer att bli galet bra med drag imorgon med St Patty parade, massor med öltält och pubclawl som startar redan innan lunch. Klart bästa helgen på året att vara i Chicago säger alla man träffar. 12-13 grader och sol försämrar inte upplevelsen heller. Idag promenerade vi runt lite norr om floden samt tog en tur till Andersonville. Hann även med några öl hos bl.a. Rock Bottom.

Var i Tele2 Arena igår och kollade på Dambandy final. Fel lag vann, och nu är jag på morgontåget ner till Småland.

Toppen